金嘴巴英语作为一家在线英语培训机构,颠覆了传统的英语模式,开创了真正基于互联网的大众化的英语学习新时代,同时英语教育正式迈入网络时代。金嘴巴英语拥有自主研发的教学管理系统、同步学习系统,打造真人即时互动,量身打造教学方案、精准跟踪学习效果,可以轻易掌握课程流程和教学进度,发挥最大的学习效果,使广大学子提升学习效率、降低学习成本。

轻松英语笑话:Problem with gas

Problem with gas

   A little old lady goes to the doctor and says, "Doctor, I have this problem with gas, but it doesn't really bother me too much.They never smell and are always silent. As a matter of fact,I've farted at least 20 times since I've been here in your office.You didn't know I was farting because they don't smell and are silent.’The doctor says,“I see. Here's a prescription. Take these pills 3 times a day for seven days and come back to see me next week." The next week the lady goes back. "Doctor,”she says, "I don't know what the hell you gave me, but now my farts…although still silent... stink terribly." The doctor says,"Good! Now that we've cleared up your sinuses,let's start working on your hearing." 


        放屁的问题 


        有位小老太太去看医生,她对医生说:“医生,我有爱放屁的毛病。其实也不是大问题,因为我放屁不臭而且没声音。事实上,自从我进了你办公室后,已经放了至少20个屁了,但是你并不知道对吧,因为我的屁不臭,而且还没声音。”医生说:“好的,我明白了。吃这个药片,一天三次连续吃七天,下星期你再来。”一个星期后,老太太来了,“医生,你到底给的我什么药,现在我放屁还是没声音,但是怎么这么臭!”医生说:“太好了!既然你的嗅觉正常了,我们开始治听觉吧。”


来自 https://www.51jzb.net/forum/read-32521-32.html

评论 ( 1 )
热度 ( 2 )

© 金嘴巴英语 | Powered by LOFTER